Hvordan vi sikrer en målbar lederutvikling?
En av forutsetningene for å kunne lede andre er evnen til å lede seg selv. Gjennom bevisstgjøring av egne ferdigheter skapes en kraftfull og effektiv utviklingsprosess som er målbar, individuell tilpasset og konkret. Videre vil man få etablert en klar og tydelig leder filosofi; hva den enkelte leder tror på, hva som kreves av lederrollen, hvordan man som leder kommuniserer og motiverer optimalt og hvordan man evner å lede sine medarbeidere ut fra deres ståsted og personlighet.

Kontinuerlig forbedrings prosess
Utvikling av leder ferdigheter er en kontinuerlig prosess som må tilpasses og implementeres som endel av din lederrolle i hverdagen. Bevisstgjøring av egen adferd, holdninger, kommunikasjon (bevisst vs ubevisst), målstyring, 360 graders tilbakemelding og oppfølging er alle faktorer som i sum skaper en god og trygg lederfigur.
PlANLEGGING
GJENNOMFØRING
MÅLING OG OPPFØLGING
Forbedringsprosesser skal kreve litt ekstra av oss og samtidig virke inspirerende, lærende, utviklende og morsomt. Viktig er det å ha gode støttesystemer som Improve samt et kollegialt fellesskap som støtter hverandre i den daglige driften via Improve som digital samhandlings plattform.
Meny Ledertrening
Målgruppe
Topp- og mellomledere med resultat, kunde og personalansvar.
Vi planlegger, gjennomfører og følger opp prestasjoner og resultater basert på et tilpasset Scorecards over de viktigste KPI`er (Kritiske Prestasjons Indikatorer) for erfarne til nye ledere.
Individuell tilpasning av treningsplaner og treningsøvelser som sikrer en målbar prosess, motivasjon, gode prestasjoner og resultater.
Meny
- Leder Akademi (Utvikling fra bunnen / tilpasset eksisterende)
- Adferds Trening (Hvordan lede ulike Adferd/Personlighet)
- Lederutvikling (Definere og implementere Ledelse»
- Teamutvikling (Hvordan få team til å prestere optimalt?)
- Organisasjonsutvikling (Etablering/Forankring av Mål, Strategier, Verdier, Visjon)
- Personlig mestring (Balanse i livet)
- Prestasjons Coaching (Hvordan Coache ulike medarbeidere/team)
- Personlig utvikling (Systematisk utvikling av medarbeidere)
- Presentasjonsteknikk (Hvordan vinne møtet/forsamlingen)
- Balansert Målstyring (Nøkkeltall satt i system)
- Salgs- og forhandlingsteknikk (fra produkt- til løsningssalg).